الثلاثاء، 19 فبراير 2008

عدت اليك


يا عدتي في كربتي
ويا صاحبي في شدتي
ويا ولي في نعمتي
ويا غايتي في رغبتي
أنت الساتر عورتي
والمؤمن روعتي
والمقيل عثرتي
فاغفر لي خطيئتي
يا ارحم الراحمين

هناك 10 تعليقات:

semsem يقول...

أنا العبد المُقرّ بكلّ ذنب وأنت السيّد المولى الغفورُ. فإن عذّبتني فبسوء فعلي وإن تغفر فأنت به جديرُ. أفرّ إليك منك وأين إلاّ إليك يفرّ منك المستجيرُ ...

غير معرف يقول...

مهو ملناش غيره يا نسكافيه.. الحمد لله انه بيهدينا لأننا نلجأله وقت الشدة.. سبحان الله..فيه ناس تانية غيرنا بتتمرد على ربنا في الوقت ده..ربنا يلهمنا دايما اللجوء ليه
أم توته

NESCAFE يقول...

سمسم
...
ربنا يملأ قلوبنا جميعاً بحبه وحب من يحبه

وحب كل عمل يقربنا لحبه..!!

(:

NESCAFE يقول...

ام توتة
........
ربنا يوفقك في دراستك..!!

وسائر اهتمامتك..!!

ويجعل حاضرك احلي من ماضيك..!!

ومستقبلك اجمل مفاجأة في حياتك..!!

(:

روح شرقيه يقول...

تقبل منك وجازاك عن كلماتك خيرا وتقبلها منك
عن جد جميل ابتهالك
ربنا يتقبل

ammola يقول...

يعنى ينفع كده؟
اتشحطط وراك فى المدونات؟
it is ok i ll 4give u
انت فين وايه اخباراتك
بيتهيالى الناس الحساسة واللى بتكتب كلام عميق بالشكل ده ما ينفعش تختفى كده امال احنا بأه نعمل ايه؟
كفاية بأه..أنا عايزة أروّح بيتنا القديم
ربنا معاك ويرفع عنك السوء ويزيح عنا وعنك الهم
ياأخى الدنيا مليانة هموم وما يغركش المناظر
عارف لو ما رديتش عليا..حيجيلى اكتئاب واحتمال اقفل المدونة
تحياتى لك وبجد مفتقدة تدويناتك
وانا من هذا المنبر باشكر ام جنى اللى لما سالتها عليك عرفتنى بالمدونتين التانيين

غير معرف يقول...

اللهم آمين
بس مكنتش أعرف أنك عايز تهرب مننا
على العموم لو دا هيسعدك أنا شخصياً هاتكلم عن نفسي و أتمنى لك السعادة

NESCAFE يقول...

روح شرقية
............
متشكر جداً ا فندم

وميرسي على مرورك

NESCAFE يقول...

امولة
....
وانا من هذا المنبر بشكرك

وبشكر ام جنى

واؤكد انني لا استحق واحد على مليون

من هذا الاهتمام وهذه الاخلاق الفاضلة

لكن الشجرة دائماً تظلل حتي من لايستحق!!

ربنا يخليك وكلماتك من النوع الجميل اللي لا يكافئها

مجرد رد من بضع كلمات..!!

وقاك الله شر الاكتئاب..!!

(:

الى العلا معاً جميعاً

NESCAFE يقول...

مجهول
.........
شكلك اكيد تعرفني

بس انا مش بحب ازعل حد

ومش عارف انا ممكن اكون زعلتك

في ايه؟!!

على العموم حصل خير

وانا موجود في بيتنا

القديم